niedziela, 10 stycznia 2016

Noworoczne zmiany~

Hejcia~!


Jak wam mijają pierwsze tygodnie 2016 roku? Trwacie jeszcze w noworocznych postanowieniach, czy nie robiliście żadnych? ^w^
Ja nigdy nie robię noworocznych postanowień, jednak w tym tygodniu wzięło mnie na zmiany!

Nowa fryzura

Drugiego stycznia dokonałam największej - bo nieodwracalnej przej dłuższy czas - zmiany w tym roku i pozbyłam się ponad połowy długości włosów! Tak uściślając - moim celem było wyrównanie ich, ponieważ 1.5 roku temu wygoliłam boczek, więc miałam teraz brzydkie, krótkie odrosty. Aktualnie włosy sięgają mi okolic podbródka i układają się trochę w grzybek~
W krótkich włosach i bez okularów jestem inną osobą :D
Na początku lutego mam zamiar sobie zamówić fioletowe soczewki!

Miesiąc dram!

Ostatni miesiąc z powodu skręconej kostki spędziłam sama ze sobą, więc z braku lepszego zajęcia wróciłam do oglądania dram i przepadłam. Na pewno napiszę w najbliższej przyszłości o jednej z dram, które najbardziej mnie dotknęły - Doctor Stranger.
Wczoraj skończyłam z kolei Love Rain z Jang Geun Sukiem i Yooną i jeszcze nie znalazłam, co obejrzeć następne ;w;

Rainmeter

Ponieważ wyczyściłam ostatnio dysk komputera, mogłam wrócić do jednego z moich ulubionych programów. Rainmeter jest aplikacją, która pozwala na dodanie do pulpitu wspaniałych widżetów. Ponieważ tworzenie własnych elementów jest możliwe, w Internecie można znaleźć setki dupereli z różnych uniwersum, jak i całkiem niezwiązanych z czymkolwiek - po prostu ładnie wyglądających.
Osobiście nie lubię mieć zbyt wielu rzeczy na pulpicie - nawet nie mam ikonek - dlatego obecnie wygląda to tak:

Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie dla wszystkich lepszym rokiem~

Do miłego~

fanpage | kanał | ask

1 komentarz:

  1. Ojej, aż tak krótko bym włosów nie ścięła... i wątpię żeby było mi dobrze, ale ty wyglądasz prześlicznie <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń