czwartek, 28 stycznia 2016

17 urodzinki!

Hejczi~!

W czwartek, 28 stycznia... 1999 roku koło godziny 20 urodziło się małe i ładne dziecko, które dostało imię Emmanuela. Siedemnaście lat później ponownie mieliśmy czwartek 28 stycznia :D

Plany vs rzeczywistość

Tak naprawdę planowałam swoje siedemnaste urodziny spędzić jak każdy inny dzień feryjny - z LoLem i herbatką, w domu. Jednak zdarzyło się, że moja mama wyciągnęła mnie na zakupy, a następnie mój tata wpadł na pomysł, że przyjedzie z miasta, w którym mieszka i pracuje w tygodniu, więc spędziłam praktycznie cały dzień poza domem.


Urodzinowe zakupy! Niby nic specjalnego, ale na co dzień staram się nie kupować niezdrowych rzeczy w takich ilościach. Ale w urodziny kalorie się nie liczą!
A przynajmniej taką mam nadzieję! Chociaż to nie wszystko oczywiście jest moje! Tak naprawdę zjadłam tylko nuggetsy i parę frytek. Poza tym pierwszy raz w życiu udało mi się wypić kawę i nie marudzić, jaka jest ohydna :D
... no dobra, to bardziej czuć karmelem, ale posmak kawy też jest, a ja naprawdę nie lubię kawy! Hah.
Po "rodzinnym obiedzie" z mamą i bratem musiałam poczekać (już sama) godzinę na tatę. Mieliśmy iść na Gwiezdne Wojny w 4DX, jednak przez nagłe wydatki i fakt, że nie byłam przecież przygotowana, że będę gdzieś poza sklepem, nie wzięłam szkolnej legitymacji, nie zostało nam już pieniędzy na dwa bilety, bo tata wrócił tylko dla kina i tylko na kino się przygotował, przecież zaraz wraca. Trochę szkoda, ale na pewno jeszcze się to nadrobi!

Dzień udany!



Jak na nieplanowane wyjście, dzień mi się naprawdę udał! Okropnie mnie bolą nogi (gdybym wiedziała, że będę musiała tyle chodzić, to zamiast obcasów założyłabym adidasy), nie nagrałam piosenki, którą chciałam nagrać i pewnie cera i samopoczucie się na mnie w najbliższych dwóch dniach na mnie zemszczą za to jedzenie, ale nawet to mi bardzo nie przeszkadza :D
Mam nadzieję, że dobry nastrój po dzisiejszym dniu długo się utrzyma, bo za kilka dni kończą się moje ferie, co oznacza powrót do szkoły, a na to trzeba siły i dobrego nastroju!

Papatki~! <3


fanpage | kanał | ask

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz