piątek, 18 grudnia 2015

Coraz bliżej święta~

こんにちは~!

Witam was wszystkich cieplutko~ O(≧▽≦)O To już ostatni dzień mojego siedzenia w domu. Dzisiaj kończy się zakaz chodzenia i moim pierwszym celem, po wyjściu z domu jutro jest Oświęcim. Wreszcie się spotkam z dobrymi znajomymi, z którymi tyle czasu się nie widziałam (♥ω♥*) 

Tydzień do świąt~

Mam wrażenie, że ja o wiele bardziej czuję atmosferę nadchodzących świąt, niż Ci, którzy chodzą jeszcze do szkoły/pracy. Jako, że ostatnim moim wyjściem z domu był XmasCon, który już był w konwencji świątecznej, a od tamtego czasu głównie ćwiczę piosenkę, którą chcę nagrać na święta i patrzę na coraz większe ilości świątecznych artów w Internecie, wydaje mi się, jakby aura świąt ciągnęła się za mną nieprzerwanie przez te dwa tygodnie (/^▽^)/
I chociaż nie będzie mnie na koncercie kolęd w szkole i chociaż moja grupa ostatecznie rozleciała się przed wydaniem świątecznego projektu, czuję że te święta będą dobre. Chociaż w tym scenariuszu zakładam, że pewna osoba do mnie nie napisze a w ramach prezentu świątecznego, odczepi się ode mnie na zawsze :)

Animu

W ostatnim czasie z nudów wróciłam do oglądania japońskich ruchomych obrazków, czego dawno nie robiłam, ze względu na brak czasu i/lub nastroju. Aktualnie jestem w środku Shiki, następnie planuje się wreszcie wziąć za Kimi ni Todoke i Ao Haru Ride. Po skończeniu którejś z serii pewnie się pokuszę o napisanie czegoś w stylu recenzji (。>ω<)。
I to chyba tyle na dzisiaj. Życzę wam wszystkim, żeby ten ostatni tydzień przed świętami minął wam cieplutko. Życzenia świąteczne zapewne zawre w następnej jeszcze notce (✿ ♥‿♥)

バイバイビッチ!

fanpage | kanał | ask

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz